Marketing akcióterv összeállítása

Marketing akcióterv, azaz a marketing mix is az éves marketing terv része. Kérem, lapozza fel előző évi marketing akcióterveit és nézze meg, milyen eredménnyel valósult meg!

A marketing akciótervben részletesen lebontódik és végrehajthatóvá válik a marketing stratégia és a célok által kijelölt útvonal.

Marketing akcióterv részei:

  • Termék- és szolgáltatás fejlesztési illetve továbbfejlesztési terve
  • Árazás-politika gyakorlati megvalósítása
  • Értékesítési politika és gyakorlati megvalósítása
  • Marketingkommunikációs – azaz reklám és promóciós kampányok terve és marketingeszközök lehetőségei

Nagyon fontos, hogy a gyakorlati megvalósítás tükrözze a cég marketing stratégiai iránymutatását!

Mindenképpen fontos, hogy időzítés és költségvetés is kerüljön a marketing akciótervébe!

Jópár évvel ezelőtt egyik ügyfelünk arra kért minket, hogy segítsünk frissíteni és megújítani arculatukat és a használt marketing eszközeiket. Az első cégvezetői interjú után kiderült, hogy teljes termék-portfóliójuk megnevezése és tartalma is frissítésre szorul, és amíg azzal nem végeztünk, nincs értelme költeni többet és újabb marketing eszközökre.

Hát így spórolunk mi!

Vegye fel velünk a kapcsolatot!

logo-small

Szabó Julianna

Vezető marketingszakértő

Telefonszám: +36-70 -949-2064

Email: szabojuli@marketingakademia.hu