Marketing akcióterv összeállítása

Marketing akcióterv, azaz a marketing mix is az éves marketing terv része. Kérem, lapozza fel előző évi marketing akcióterveit és nézze meg, milyen eredménnyel valósult meg!

A marketing akciótervben részletesen lebontódik és végrehajthatóvá válik a marketing stratégia és a célok által kijelölt útvonal.

Marketing akcióterv részei:

  • Termék- és szolgáltatás fejlesztési illetve továbbfejlesztési terve
  • Árazás-politika gyakorlati megvalósítása
  • Értékesítési politika és gyakorlati megvalósítása
  • Marketingkommunikációs – azaz reklám és promóciós kampányok terve és marketingeszközök lehetőségei

Nagyon fontos, hogy a gyakorlati megvalósítás tükrözze a cég marketing stratégiai iránymutatását!

Mindenképpen fontos, hogy időzítés és költségvetés is kerüljön a marketing akciótervébe!

2013 őszén egyik ügyfelünk arra kért minket, hogy segítsünk frissíteni és megújítani arculatukat és használt marketing eszközeiket. Az első cégvezetői interjú után kiderült, hogy teljes termékportfóliójuk megnevezése és tartalma is frissítésre szorul és amíg azzal nem végeztünk, nincs értelme költeni – átmenetileg is akár – marketing eszközökre.

Hát így spórolunk mi!

Kérje segítségünket!

9 + 6 =