Marketing akcióterv összeállítása
Marketing akcióterv, azaz a marketing mix is az éves marketing terv része. Kérem, lapozza fel előző évi marketing akcióterveit és nézze meg, milyen eredménnyel valósult meg!
A marketing akciótervben részletesen lebontódik és végrehajthatóvá válik a marketing stratégia és a célok által kijelölt útvonal.
Marketing akcióterv részei:
- Termék- és szolgáltatás fejlesztési illetve továbbfejlesztési terve
- Árazás-politika gyakorlati megvalósítása
- Értékesítési politika és gyakorlati megvalósítása
- Marketingkommunikációs – azaz reklám és promóciós kampányok terve és marketingeszközök lehetőségei
Nagyon fontos, hogy a gyakorlati megvalósítás tükrözze a cég marketing stratégiai iránymutatását!
Mindenképpen fontos, hogy időzítés és költségvetés is kerüljön a marketing akciótervébe!
Jópár évvel ezelőtt egyik ügyfelünk arra kért minket, hogy segítsünk frissíteni és megújítani arculatukat és a használt marketing eszközeiket. Az első cégvezetői interjú után kiderült, hogy teljes termék-portfóliójuk megnevezése és tartalma is frissítésre szorul, és amíg azzal nem végeztünk, nincs értelme költeni többet és újabb marketing eszközökre.
Hát így spórolunk mi!
Vegye fel velünk a kapcsolatot!
Szabó Julianna
Vezető marketingszakértő
Telefonszám: +36-70 -949-2064