Marketing képzés termékmenedzsereknek
Olyan tréninget alkottunk, amely fókuszál a termék- és márkamenedzserek feladataira!
Kiknek ajánlott a képzés?
- Olyan akár újonc, de akár pár éve dolgozó termékmenedzsereknek és márkamenedzsereknek, akik nem rendelkeznek marketing végzettséggel, hanem leginkább a termékük menedzseléséhez szükséges szakmai végzettségük van és a saját szakmájukban profik
- Azoknak, akik a nemzetközi tananyag alapján összeállított tematika által szeretnék jobban átlátni a marketingtervezés folyamatát, amely akár az ő speciális feladataikra fókuszál
Mit kap a képzés által?
- Képessé válik a vállalati stratégia saját szintjén történő elemzésére, meghatározására és véghezvitelére és mindezek eredményeképpen gazdaságosabb, hatékonyabb munkavégzésre
- Egy termékmenedzser munkájához elengedhetetlenül szükséges a Marketing Tervezés alapos ismerete, a stratégia kommunikációs eszközeinek ismerete, valamint ezek beillesztése a mindennapi munkafolyamatokba. A képzés során a résztvevő megismeri a Marketing Tervezés összes elemét, az aktuális technikákat, illetve lehetősége lesz a már meglévő ismeretei felelevenítésére és rendszerezésére.
Melyek a képzésben való részvétel feltételei?
- Nem szükséges marketingben szerzett tapasztalat
- Erős szívdobbanás a marketing szó hallatán ♥
GARANTÁLJUK, hogy a képzés során igazi marketing gondolkodású termék- és márkamenedzserré válnak!
Képzés az alábbi főbb kompetenciákra fókuszál:
- Marketing terv elkészítése
- Marketing audit – piaci és belső környezet, piackutatás
- Marketingstratégia és STP stratégia
- Márkastratégia
- Marketing mix stratégiai és taktikai szemmel
- Termékportfolió összeállítása
- Marketingkommunikáció folyamatai és eszközei cégre és termékekre bontva
- Márkakommunikáció
- Marketing kontrolling
Vegye fel velünk a kapcsolatot!
Szabó Julianna
Vezető marketingszakértő
Telefonszám: +36-70 -949-2064