Marketing képzés termékmenedzsereknek

Olyan tréninget alkottunk, amely fókuszál a termék- és márkamenedzserek feladataira!

Kiknek ajánlott a képzés?

  • Olyan akár újonc, de akár pár éve dolgozó termékmenedzsereknek és márkamenedzsereknek, akik nem rendelkeznek marketing végzettséggel, hanem leginkább a termékük menedzseléséhez szükséges szakmai végzettségük van és a saját szakmájukban profik
  • Azoknak, akik a nemzetközi tananyag alapján összeállított tematika által szeretnék jobban átlátni a marketingtervezés folyamatát, amely akár az ő speciális feladataikra fókuszál


Milyen előnyökhöz juthat a képzés által?

  • A részvevő képessé válik a vállalati stratégia saját szintjén történő elemzésére, meghatározására és véghezvitelére és mindezek eredményeképpen gazdaságosabb, hatékonyabb munkavégzésre
  • Egy termékmenedzser munkájához elengedhetetlenül szükséges a Marketing Tervezés alapos ismerete, a stratégia kommunikációs eszközeinek ismerete, valamint ezek beillesztése a mindennapi munkafolyamatokba. A képzés során a résztvevő megismeri a Marketing Tervezés összes elemét, az aktuális technikákat, illetve lehetősége lesz a már meglévő ismeretei felelevenítésére és rendszerezésére.

Melyek a képzésben való részvétel feltételei?

  • Nem szükséges marketingben szerzett tapasztalat
  • Erős szívdobbanás a marketing szó hallatán, akár szeretet, akár egyfajta félelem okozza azt.

GARANTÁLT, hogy a képzés során igazi marketing gondolkodású termék- és márkamenedzserré válnak!


Képzés az alábbi főbb kompetenciákra fókuszál:

  • Marketing terv elkészítése
  • Marketing audit – piaci és belső környezet, piackutatás
  • Marketingstratégia és STP stratégia
  • Márkastratégia
  • Marketing mix stratégiai és taktikai szemmel
  • Termékportfolió összeállítása
  • Marketingkommunikáció folyamatai és eszközei cégre és termékekre bontva
  • Márkakommunikáció
  • Marketing kontrolling

Kérje ajánlatunkat!

13 + 10 =