Vállalati stratégia és márka kialakítása – frissítése

MÉGIS, MIÉRT FOGLALKOZZAK A MÁRKAÉPÍTÉSSEL?

Sok ügyfelem teszi fel ezt a kérdést….

A márkaépítés nem csak a nagyvállalatok játékszere. A márkát rengeteg tényező befolyásolja, a hatás pedig egyenesen a cég versenyképességét és ezáltal a jövedelmezőségét javítja és a jövőjét építi.

Hogy mitől is függ a márka ereje, és hogyan szerezhet jó imázst a cégének?

Egy kis- és középvállalkozásnak sokkal könnyebb és sokkal költséghatékonyabb a márkáját befolyásolnia, mint egy nagyvállalatnak. Tapasztalataink azt mutatják, hogy mégis nagyon kevesen teszik ezt tudatosan, nem foglalkoznak vele vagy a véletlenre hagyják.

Sőt! Védtelenül hagyják! Ezáltal kiteszik magukat annak, hogy a versenytárs marketingese akár le is rombolhatja cége márkáját.

Egy jól bevezetett, okosan fenntartott márka hosszú távú kapcsolatot épít ki a vevővel, bizalmat teremt. Mikor egy ismerős márkával találkozik, azonnal beugrik egy gondolat, egy érzelem, egy elvárás, vagy összefoglalva: egy asszociáció. Az asszociáció pedig a legerősebb eszköz, ami a memóriába örökre bevéshet valamit.

A jól bevezetett márka keményen megdolgozik a cégért:

  • lehetővé teszi a magasabb árakat, és ezeket el is fogadtatja a piacon
  • védelmet nyújt a versenytárssal szemben
  • erősíti az ügyfelek hosszútávú hűségét és ezáltal csökkenti a lemorzsolódó, elvesztett ügyfelek/vevők számát
  • lehetővé teszi a marketing kommunikációs kiadások csökkentését már középtávon!!
  • lehetővé teszi, hogy a cég válassza ki, mely ügyfeleket kívánja megtartani
  • a legjobb munkaerőt vonzza a céghez
  • Kevésbé érzékeny a cég a válságokra – 2008-as gazdasági válságban a márkázott termékek forgalma kevésbé csökkent

A jó márka a cég és a vevő számára egyaránt előny!

Kérje ajánlatunkat!

13 + 10 =