Vállalatra szabott marketing képzések: tervezéstől marketingkommunikációig
Olyan cégre szabott csoportos képzésre számíthat, ahol előre egyeztetjük a képzés céljait annak érdekében, hogy a munkatársak tényleg releváns ismeretek birtokába jussanak.
Célunk, hogy megoldjuk azt a gyakori humánerőforrás problémát, amivel manapság a cégvezetők és marketingvezetők küzdenek cégük és csoportjuk élén.
Kiknek ajánljuk?
- Marketing munkatársak, marketingvezetők
- Felső vezetők, középvezetők
- Értékesítési munkatársak, értékesítési vezetők
- bármely kolléga, ahol a marketingorientáltság fontos
Mit garantál?
A résztvevők megtanulják, hogyan menedzselhetik hatékonyan az adott tervezési folyamatokat az aktuális marketingeszközök alkalmazásával.
Ezen folyamatok kulcsfontosságú eleme a szervezet és a piac lehetőségeinek reális meghatározása. Ezt követően kell kialakítani azt a legmegfelelőbb és leghatékonyabb kommunikációs módszert, amely segítségével a kívánt eredmény elérhető.
Eközben a részvevőknek folyamatosan szem előtt kell tartaniuk a cég hitvallását, az előírásokat, a fejlesztés anyagi vonzatait, illetve képesnek kell lenniük az alkalmazott stratégia folyamatos értékelésére és kontrollálására.
Minden kurzus gyakorlati elemekre épül, interaktív, vagyis a résztvevők folyamatos közreműködésére alapoz.
Marketing tréningek marketingesek részére
- Marketing stratégiai szemmel
- Marketing kommunikáció és eszközei, más osztályokkal kapcsolatépítése és marketingkommunikáció megértetése
- Trade Marketing gyakorlati tréning, esettanulmányokkal teletûzdelve
- Marketing Technológiák
- Merchandising workshop (egyik fókusz lehet a fiókok ergonómiája)
- Branding-Loyalty-pozicionálás workshop
- Effektív menedzsment workshop
- Termékstratégiák egy termék vagy szolgáltatáscsoportra
- Mindent bele-médiakapcsolatok új megközelítésben
Marketing tréning nem marketing végzettségű és területen dolgozó felső- és középvezetők részére
A képzés a marketing tervezési és stratégiai részét taglalja bővebben, ám ugyanakkor mindenképpen fontos a marketing kommunikációs eszközök használatának jobb megértése is.
Marketing tréning nem marketinges munkatársak részére
Nem felsővezetők (általában értékesítési munkatársak, vezetők) részére ajánlott program.
A képzés a marketing döntési mechanizmusára, a marketing kommunikációs eszközök használatára és a marketing osztály gondolkodásának megismertetésére szolgál, elősegítve a belső kommunikációt és a jobb együttműködést.
Key Account Management három fő témaköre
- Értékesítés Management
- Kommunikáció
- Tárgyalástechnika
Tárgyalástechnika értékesítőknek
Az itt megtanult technikák alkalmazása révén megnövekedő önbizalom, az általános munkahelyi megelégedettségen és közérzet javításán túlmenően, a szociális és magánéleti szférában is hathatós segítséget és kiegyensúlyozottságot eredményez. A kurzus folyamán elsajátított elemző és kommunikációs technikák a szervezet sok más helyén is hasznosíthatóak. A résztvevők kommunikációs készségének javulása következtében vezetői képességeik is növekszenek, és képesek lesznek a folyamatok emberi vonatkozásainak jobb és hatékonyabb kezelésére.
Kommunikáció az értékesítőknek
Kommunikáció szerepe, folyamata, csatornái; személyes és szóbeli kommunikáció; írásbeli és elektronikus kommunikáció; kommunikációs készségek fejlesztése.
Értékesítési szakmai tréning
Az egyéni személyiségjegyek tisztázása és jobb kihasználása, valamint a megszerzett szakmai tudás révén jobban átlátják rövid-, közép- és hosszú távú teendőiket. A tervezettebb munkavégzés következtében könnyebben boldogulnak a napi kihívásokkal, csökken az ügyfél-, illetve vevőkapcsolatok következtében alkalmanként rájuk nehezedő stressz hatás és megtanulják az ügyfelek, ill. vevők szemszögéből látni saját tevékenységüket, ami hatékonyabb munkavégzést és fokozott sikerélményt biztosíthat számukra.
Vegye fel velünk a kapcsolatot!
Szabó Julianna
Vezető marketingszakértő
Telefonszám: +36-70 -949-2064