Vállalatra szabott marketing képzések: tervezéstől marketingkommunikációig

Olyan cégre szabott csoportos képzésre számíthat, ahol előre egyeztetjük a képzés céljait annak érdekében, hogy a munkatársak tényleg releváns ismeretek birtokába jussanak.
Célunk, hogy megoldjuk azt a gyakori humánerőforrás problémát, amivel manapság a cégvezetők és marketingvezetők küzdenek cégük és csoportjuk élén.

Kiknek ajánljuk?

  • Marketing munkatársak, marketingvezetők
  • Felső vezetők, középvezetők
  • Értékesítési munkatársak, értékesítési vezetők
  • bármely kolléga, ahol a marketingorientáltság fontos

Mit garantál?

A résztvevők megtanulják, hogyan menedzselhetik hatékonyan az adott tervezési folyamatokat az aktuális marketingeszközök alkalmazásával.

Ezen folyamatok kulcsfontosságú eleme a szervezet és a piac lehetőségeinek reális meghatározása. Ezt követően kell kialakítani azt a legmegfelelőbb és leghatékonyabb kommunikációs módszert, amely segítségével a kívánt eredmény elérhető.
Eközben a részvevőknek folyamatosan szem előtt kell tartaniuk a cég hitvallását, az előírásokat, a fejlesztés anyagi vonzatait, illetve képesnek kell lenniük az alkalmazott stratégia folyamatos értékelésére és kontrollálására.

Minden kurzus gyakorlati elemekre épül, interaktív, vagyis a résztvevők folyamatos közreműködésére alapoz. 

Marketing tréningek marketingesek részére

  • Marketing stratégiai szemmel
  • Marketing kommunikáció és eszközei, más osztályokkal kapcsolatépítése és marketingkommunikáció megértetése
  • Trade Marketing gyakorlati tréning, esettanulmányokkal teletûzdelve
  • Marketing Technológiák
  • Merchandising workshop (egyik fókusz lehet a fiókok ergonómiája)
  • Branding-Loyalty-pozicionálás workshop
  • Effektív menedzsment workshop
  • Termékstratégiák egy termék vagy szolgáltatáscsoportra
  • Mindent bele-médiakapcsolatok új megközelítésben

Marketing tréning nem marketing végzettségű és területen dolgozó felső- és középvezetők részére

A képzés a marketing tervezési és stratégiai részét taglalja bővebben, ám ugyanakkor mindenképpen fontos a marketing kommunikációs eszközök használatának jobb megértése is.

Marketing tréning nem marketinges munkatársak részére

Nem felsővezetők (általában értékesítési munkatársak, vezetők) részére ajánlott program.
A képzés a marketing döntési mechanizmusára, a marketing kommunikációs eszközök használatára és a marketing osztály gondolkodásának megismertetésére szolgál, elősegítve a belső kommunikációt és a jobb együttműködést.

Key Account Management három fő témaköre

  • Értékesítés Management
  • Kommunikáció
  • Tárgyalástechnika

Tárgyalástechnika értékesítőknek

Az itt megtanult technikák alkalmazása révén megnövekedő önbizalom, az általános munkahelyi megelégedettségen és közérzet javításán túlmenően, a szociális és magánéleti szférában is hathatós segítséget és kiegyensúlyozottságot eredményez. A kurzus folyamán elsajátított elemző és kommunikációs technikák a szervezet sok más helyén is hasznosíthatóak. A résztvevők kommunikációs készségének javulása következtében vezetői képességeik is növekszenek, és képesek lesznek a folyamatok emberi vonatkozásainak jobb és hatékonyabb kezelésére.

Kommunikáció az értékesítőknek 

Kommunikáció szerepe, folyamata, csatornái; személyes és szóbeli kommunikáció; írásbeli és elektronikus kommunikáció; kommunikációs készségek fejlesztése.

Értékesítési szakmai tréning 

Az egyéni személyiségjegyek tisztázása és jobb kihasználása, valamint a megszerzett szakmai tudás révén jobban átlátják rövid-, közép- és hosszú távú teendőiket. A tervezettebb munkavégzés következtében könnyebben boldogulnak a napi kihívásokkal, csökken az ügyfél-, illetve vevőkapcsolatok következtében alkalmanként rájuk nehezedő stressz hatás és megtanulják az ügyfelek, ill. vevők szemszögéből látni saját tevékenységüket, ami hatékonyabb munkavégzést és fokozott sikerélményt biztosíthat számukra.

Kérje ajánlatunkat!

10 + 7 =