Marketing Klub

2009. november 12-én elkezdtünk egy marketing közösséget építeni, Marketing Klub néven, aholis interaktív szakmai előadások révén találkozunk időszakonként egy téma köré szervezve, s amelyben mi marketingesek illetve marketingben dolgozó kollegák leginkább a best practice-k osztjuk meg egymással és gondolatot és véleményt cserélünk egymással iparágtól függetlenül.

Ezáltal lehetőségünk nyílik:

  • kapcsolatot építeni és a szakmai problémáinkat egymás között megvitatni
  • marketinges megoldásokat kapni a bennünket leginkább foglalkoztató problémákra
  • továbbfejleszteni gyakorlati tudásunkat
  • hozd el a problémád és kezdjük el megoldani együtt

Marketing klubjaink igen sikeresek voltak, átlagban 30-50 marketinges kolléga jött el.

Marketing Klub
Marketing Klub
Marketing Klub

Eddigi témáink:

  • Költséghatékony kommunikációs eszközök: előadók körbejárták a hirdetés és promóció különféle költséghatékony módszereit, újdonságait (előadók: Coty, Sarantis, SMSGroup, Cromo Alapítvány)
  • A fogyasztói magatartás változása a válság előtt, közben és után témát járták körbe az előadók (előadók: Szamos Marcipán, Volvo, Nielsen)
  • Az előadók az online közösségi média és marketingeszközök világába repítették a jelenlévőket (előadók: Mátrix, Red Bull, Kirowski)
  • Hogyan használhatóak a jól bevált promóciós technikák más szektorokban, akár B2C, akár B2B?
Hogyan készítsünk promóciót költséghatékonyan, adómentesen? Hogyan gondolkozzunk pénzügyi fejjel ilyenkor?(előadók: Saldo, Rewart)
  • Gyermekeket célzó marketing  – a témákat mindig körbejárjuk kutatási, etikai és esettanulmány oldalról is. (előadók: Ipsos, Mattel Toys, MRSZ)
  • Média világa – ki vészelte át a legjobban a válságot, médiatörvényt, az elmúlt 2 évet és miért? (előadók: RTLKlub-r-time, KantarMedia, Origo)
Marketing Klub
Marketing Klub
Marketing Klub
Marketing Klub
Marketing Klub
Marketing Klub