Marketing Klub
2009. november 12-én elkezdtünk egy marketing közösséget építeni, Marketing Klub néven, aholis interaktív szakmai előadások révén találkozunk időszakonként egy téma köré szervezve, s amelyben mi marketingesek illetve marketingben dolgozó kollegák leginkább a best practice-k osztjuk meg egymással és gondolatot és véleményt cserélünk egymással iparágtól függetlenül.
Ezáltal lehetőségünk nyílik:
- kapcsolatot építeni és a szakmai problémáinkat egymás között megvitatni
- marketinges megoldásokat kapni a bennünket leginkább foglalkoztató problémákra
- továbbfejleszteni gyakorlati tudásunkat
- hozd el a problémád és kezdjük el megoldani együtt
Marketing klubjaink igen sikeresek voltak, átlagban 30-50 marketinges kolléga jött el.



Eddigi témáink:
- Költséghatékony kommunikációs eszközök: előadók körbejárták a hirdetés és promóció különféle költséghatékony módszereit, újdonságait (előadók: Coty, Sarantis, SMSGroup, Cromo Alapítvány)
- A fogyasztói magatartás változása a válság előtt, közben és után témát járták körbe az előadók (előadók: Szamos Marcipán, Volvo, Nielsen)
- Az előadók az online közösségi média és marketingeszközök világába repítették a jelenlévőket (előadók: Mátrix, Red Bull, Kirowski)
- Hogyan használhatóak a jól bevált promóciós technikák más szektorokban, akár B2C, akár B2B? Hogyan készítsünk promóciót költséghatékonyan, adómentesen? Hogyan gondolkozzunk pénzügyi fejjel ilyenkor?(előadók: Saldo, Rewart)
- Gyermekeket célzó marketing – a témákat mindig körbejárjuk kutatási, etikai és esettanulmány oldalról is. (előadók: Ipsos, Mattel Toys, MRSZ)
- Média világa – ki vészelte át a legjobban a válságot, médiatörvényt, az elmúlt 2 évet és miért? (előadók: RTLKlub-r-time, KantarMedia, Origo)





